wtorek, 24 kwietnia 2012

FAFFI PAŁACOWE PIĘKNOŚCI

                                 FAFFI PAŁACOWE PIĘKNOŚCI (*)

ZA TĘCZOWYM MOSTEM
                                                 (przez nas nazywana Sindi)

 Najważniejsze osiągnięcia
 Zwycięzca Rasy w wieku 10 miesięcy



 Jaka jest Sindi

 Sindi to nasza upragniona podpalana sunia. Jak widać na zdjęciach (patrz galeria zdjęć) jest bardzo dobrym materiałem na mamuśkę. Uwiebia zabawy z innymi psami . W kontakcie z młodszym towarzystwem jest bardzo ostrożna i opiekuńcza. Właśnie tego od niej oczekiwałam i tak będę ją wychowywać. W chwili obecnej chodzimy na szkolenie z posłuszeństwa. To bardzo mądra, pojętna i chętna uczennica. Jest wesołą i odważną suczką. Brała też udział w kilku wystawach. Jako szczenię zawsze dostawała ocenę wybitnie obiecującą. Na wystawie w Bydgoszczy 13.02.2006r. jako 10-cio miesięczna suczka w klasie młodzieży została najpiękniejszym juniorem i zwycięzcą rasy (w konkurencji było 16 hovawartów). Spełnia moje oczekiwania w każdym calu. Jest dla nas bardzo ważna . Bardzo ją kochamy, a ona świata poza naszą rodziną nie widzi. Jest oddana ,wierna i bardzo towarzyska, (nie odstępuje mnie na krok). Posiada wszystkie zalety tej rasy i mam nadzieję, że będzie godnie reprezentować Pałacowe Piękności w każdej sytuacji.
Już ja się o to postaram!

 Rodowód





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz